Får sgu nok snart stjernenykker…

For nogle år siden begyndte jeg at lægge mærke til, at jeg ALTID mødte den samme mand på min vej, hver evig eneste gang jeg begav mig udenfor døren mellem mit hjem og banegården, løb jeg ind i denne mystiske mand.. Sammen med veninder kom jeg frem til, at der nok bliver indspillet en film om mig, og at han er den eneste faste statist… Efter at have genset The Truman show (ved ikke hvad der fik mig til at gense en film med Jim Carrey) skræmmer tanken mig en smule…. Foto 459

med emneordet

2 thoughts on “Får sgu nok snart stjernenykker…

  1. Agnethe siger:

    Er han sådan lidt rødhåret, for så har jeg også set ham….

    • lilienskjold siger:

      Ja, alle har åbenbart set ham…. og der har åbenbart været en facebook gruppe om folk der så ham i sin hverdag… Mor er ikke vred, mor er skuffet… men på den anden side, jeg har jo ligesom haft mine minutes of fame 😉

Skriv et svar

