7 ting som jeg hellere end gerne ville undvære…

scan-1Nummer 1; Overbo, som efter alt at dømme har anskaffet sig en skridttæller, som åbenbart virker bedst efter kl 23. Der bliver virkelig gået nogle kilometer deroppe, ofte i selskab med støvsugeren..

Nummer 2; Fugle, det siger sig selv – men kylling vil jeg ikke undvære 😉

Nummer 3; Bananer, what’s not to hate?

Nummer 4; Elever der snakker i mobiltelefon i timerne.

Nummer 5; Tøser der højlydt i bussen fortæller om deres weekend .

Nummer 6; Servicearbejdere, der ikke forstår ordet service. Værst er dem fra McDonalds- fordi jeg ved hvordan det skal gøres efter 3 år i tjeneste 😉

Nummer 7; Tv-værter, der i den grad har malket succesen. Her nævnes ingen navne, men måske han skulle være blevet i sit badekar?

med emneordet

2 thoughts on “7 ting som jeg hellere end gerne ville undvære…

  1. ida siger:

    Jeg elsker den korrekte måde du holder støvsugeren på.

    • lilienskjold siger:

      Hi hi, Det er skam overboen og ikke mig der er så dygtig 😉 Til gengæld slæber han/hun den max hen ad gulvet 😉

Skriv et svar

