Den perfekte mand..

er jeg ikke sikker på findes, men han er godt på vej i min verden, hvis han opfylder nogle af mine meget rimelige (synes jeg selv) krav.

Han skal være over 180 høj, han skal have lækre lægmuskler og gerne gå i klipklappere om sommeren, drikke fadøl og ikke hvidvin på cafe, elske mad -især min. Han skal kunne grine af mine og sine egne jokes, have humor og nemt til smil. Han skal sige fra, når jeg bliver for meget. Han behøver ikke kunne stå på ski, men han skal være villig til at prøve. Han skal kunne drømme og sidst men ikke mindst, så skal han tro på, at han er supermand og turde vise, at han er sej og kan det hele;)scan

med emneordet

2 thoughts on “Den perfekte mand..

  1. Tanya siger:

    Er fan af den grinende kæreste!! Nøj, han har det sjovt! Så sjovt at jeg grinede med 🙂

    Er det forresten en vits du evt. kunne fortælle mig? Vil sgu også have min kæreste til at grine sådan!

  2. lilienskjold siger:

    Hi hi jeg er ikke så god til vitser, mere sådan noget selvironi og plat leg med sproget… Jeg tænker lige over det.

Skriv et svar

