Udtørret voksen…

Jeg ved ikke om det har haft nogen betydning for min fantasiudvikling, men jeg har lige fundet en kommentar, som min gamle dansklærer skrev til mig i en rapport om Steen og Stoffer (så nemt kan man også komme om en bograpport på HF 😉 ) “Budskabet kunne måske være at vise kvaliteterne ved en levende fantasi, så man ikke bare ender som en “udtørret” voksen.” Jeg synes det er klogt sagt 😉 Og jeg er faktisk ikke bange for at ende som en udtørret voksen, hvad mener i? Har jeg noget at frygte?

Foto 427

med emneordet

2 thoughts on “Udtørret voksen…

  1. ida siger:

    Der findes ingen udtørrede voksne. De ser bare sådan ud med rynker og vissent hår.

    • lilienskjold siger:

      Jeg er nu ikke sikker på du er ret, altså sådan rent mentalt… Synes godt nok der findes en del voksne med en “udtørret” fantasi..

Skriv et svar

