Satser stærkt på at 90’erne gør sit comeback…

Den anden dag så jeg et gammelt klip med Cher, hvor hendes hår var besat af 90’er hittet diamant-klemmer, som man fint klemte om en lille tot hår, hvorefter det så fuldstændig ud som om, man havde diamanthår 😉 Foruden diamanthåret, så savner jeg at kunne grine af de tåbelige 90’er frisurere (som jeg aldrig selv nåede at få). Og sidst men ikke mindst, så savner jeg mine oversize fake fur benvarmere, faktisk så meget, at jeg har ladet mine hår på benene gro i håbet om at jeg snart har et par lige ved hånden 😉 Undskyld at jeg endnu engang ødelægger illusionen om, at jeg er evigt sexet 😉Foto 411

med emneordet

10 thoughts on “Satser stærkt på at 90’erne gør sit comeback…

  1. Mia siger:

    Så vidt jeg husker var dine fake fur benvarmere pink, så det er de nye “hjemmegjorte” vel også!?
    Og så synes jeg lige hep-hoppen, citronmånen, rød sodavand og farvesorteret m&m’s bør næves over ting som er værd at savne fra 90’erne…:)
    Til sidst blir jeg nødt til at forsvare mig selv… Vi var faktisk nogen som så pisse godt ud med tåbeligt 90’er hår;)

    • lilienskjold siger:

      Ej der må jeg sgu forsvare mig, aldrig har jeg ejet et par fake-fur i pink, de var good old plain black 😉 Men du har ret Mia. Og bestemt også de der toppe som blot var et stykke stof foran med snore i ryggen 😉

  2. Mia siger:

    Og jeg får lyst til at svare LOL rigth back at YA!

  3. Mia siger:

    Og jeg får lyst til at sige LOL right back at YA!

Skriv et svar

