De var helt sikkert lærere…

Foto 413(selvom jeg selv læser til lærer, så hænger min stereotype forestilling dog ved 😉 ) Efteråret kom i dag og det var ret tydeligt i bybilledet, at folk havde fundet det varme tøj frem i gemmerne, men da jeg spottede dette par i bussen kunne jeg ikke lade være med at undre mig; hvor langt tilbage i gemmerene er det nødvendigt at gå? Og hvis man vælger et par lyserøde bukser som mand i 40-50’erne, så fortjener man en plads her i farver 😉

med emneordet

2 thoughts on “De var helt sikkert lærere…

  1. Mikael siger:

    Ville de ikke have haft ens sæt tøj på (evt. jogging) hvis de var hardcore lærere?

Skriv et svar

