Street art i 8000..

I dag har mit kamera og jeg nydt vejret med en tur rundt i centrum… Der er så meget fedt street art (og meget ufedt), jeg har især kastet min kærlighed mod disse værker, som er klistret op diverse steder. De indeholder små sjove tekster så som; “okay okay det var min ide at din datter fik alle de piercinger” og “Jeg har ingen diller (?) meen… Jeg kan kigge pigerne lige op under kjolen!” alle ansigterne er signeret med Mormor. Jeg er tosset med det, og hvis der er nogen der kender manden/kvinden bag eller ved hvor jeg kan finde flere, så giv mig endelig et hint 😉

Untitled-1

med emneordet

One thought on “Street art i 8000..

Skriv et svar

