Og så overvejer hendes barnebarn at søge tilskud til et gangstativ…

I ny og næ føles min krop så slidt at det må være på tide at anskaffe sig et gangstativ.. Igår fik jeg at vide, at min mormors fysiske alder er 28, hun er sgu sej den kvinde 🙂 P.s. det er mig selv på billedet og ikke mormor 😉Foto 392

med emneordet

One thought on “Og så overvejer hendes barnebarn at søge tilskud til et gangstativ…

  1. Bananna siger:

    Tænker også – Mormor har overhalet os indenom, skriver jo snart hurtigere sms end os, hun er allerede yngre end mig. Er vi ved at blive gamle??
    I dag var der en af mine yngre kolleger der kaldte et lift i min bil (gamle spand af en bil..) for et “ride” sku’ meget sejt syntes jeg!

Skriv et svar

