Daily Archives: august 30, 2009

Der blev brugt mere end én Kleenex..

Da min dejlige veninde Mette og jeg i dag havde tømmermænds-tøse-film-hygge.Foto 344

med emneordet

Den jazz-ballet dansende elefant…

der hele dagen har danset på mit hovede, er heldigvis på vej hjem til fyraften.. Av en god aften har åbenbart sin pris..Foto 346

med emneordet

Jamen fordi det ikke er dine…

Sådan var meldingen da Buddy Hollys ellers så charmerende dørmand hentede sine sugerør tilbage. Det skal lige siges, at vi kun var der fordi vi fik gratis øl.

Min ellers meget lovlydige veninde Lotte fik den fantastiske ide at stjæle alle de meter lange sugerør, så det gjorde hun, slap forbi dørmanden og var let og elegant begyndt at skam-banke forbipasserende med sugerør beholdningen, da dørmanden opdagede hende og forlangte dem tilbage. Det gik, nok mest takket være mig, ikke helt stille for sig, jeg mildest talt SKREG af grin i 10 minutter og det gjorde det bestemt ikke bedre, da Lotte selv spurgte de søde politimænd om de ikke ville anholde hende…Foto 345

med emneordet