Mumien vender tilbage – nu med morgenhår..

Foto 317Ok indrømmet, jeg var oppe i nat og tisse! Åbenbart ikke helt vågen var jeg gået retur til sengen med toiletpapir fastgjort i trussen, det resulterede i, at jeg vågnede i morges viklet ind i Lambi og med tom rulle på badeværelset. Jeg er bare taknemmelig for, at det ikke var en af mine dagslys bommerter 😉

med emneordet

One thought on “Mumien vender tilbage – nu med morgenhår..

  1. Ove Henriksen siger:

    Godt gået Katrine, har faktisk en kollega som gjorde noget lignende, kom ud fra toilettet i vores omklædning med en ekstra hale hængende efter sig.
    Kigger forbi en anden dag- Uwe.

Skriv et svar

