Uhh, hvor det lyner…

Jeg elsker mildest talt lyn og torden, det er så fantastisk hyggeligt at sidde indenfor og høre (ja undskyld mig) moder natur gøre sit 😉

Heldigvis er jeg ikke alene, jeg er strandet hos en god veninde og hendes søn (kan man kalde en knægt på 7 måneder en god ven?), men nu vil jeg nu alligevel snart pakke sammen og komme hjem ad. Har fået en ustyrlig trang til at tegne – igen, vær forberedt 😉

I mellemtiden vil jeg smide et billede som jeg synes er genialt, jeg har fundet det på nettet og jeg er forelsket i hans markerede rynker, faktisk har min ven Jakob og jeg en aftale om en billedserie med temaet rynker – og jeg har da allerede taget et par stykker 😉 De kommer nok på et tidspunkt.66751018_1cda4227e3_o

med emneordet ,

Skriv et svar

